Arkadaşlar bugün doktora gittim kontrole açıklığa bakmak lazım dedi ama ben müsade etmedim doktorumda sen bu şekilde normal doguramazsin dedi Sezeryan icin beni psikologa yönlendirdi rapor al öyle seni sezeryana alalım dedi bu konuda çok çaresizim ne olur bana bir akıl verin