Ilkheyecan Bende çok negatif yazmışım kusura bakma sonradan farkettim ki en nefret ettiğim şeydir negatif yorum yapanlar😒 Hiç korkma cnm annelik böyle bişey mide bulantım olmadığında neden yok diye panik oluyordum düşün😂 Şimdi de bi gün az tekmelesin bi sorun mu var diyorum.. Sağlıkla sorunsuz hamilelik geçirirsin İnşallah cnm.. Ama her anı yaşamak başka güzel herşeye şükretmeyi öğreniyor insan🤗