7 haftalığım herkes miden bulanmaya başladı mı diye soruyor hayır gayet iyiyim diyorum hatta bazen gün içinde hamile olduğumu unutuyorum annemde böyleymiş💜 şöyle diyim bi de benim midemde gastrit reflü var normal günlerde benim sık sık midem bulanır istifra ederdim🤢 gebeliğimde de sıkıntı yaşarım kesin diye düşünürdüm ama çok şükür gayet iyi geçiyor 🙏🏻