Ecesuben ArasMom34 bende iyi bi para verip iki takım almıştım kendime ama giyemedim bile. Pazardan 15 liraya aldığım geceliğimi giydim en rahatı oydu😁 yarın ikinci doğumum var yine aynı geceliği koydum çantama😄
ArasMom34 Ecesuben sanırım öyle oluyor annemde zamanında bana doğumuna aldığı 2. Yedek geceliği vardı bende onu giydim düşünün 88 senesinin geceliği bir rahat geldi sormayın ☺️☺️
Sedaimm Ecesuben ben de biraz abartıp 5 takım almışım ama gecelik yok😂 yarın alacağım siz de evladınızı sağlıkla kucağınıza alın inşallah