Sedaimm İstediğinizi sorabilirsiniz hiç sorun değil 👍🏼😄gaz olayı bebeğe göre değişir ama genel olarak acı, baharat, bakliyat, karnabahar, mercimek bunlar gaz yapıyor. Ben kahvaltıyı çok düzgün yapıyordum, yeşillik hem besleyici hem de süt artırıcıdır. Sebze yemekleri ve protein ağırlıklı beslenebilirsiniz. 😉🤗Başka soracağınız bir şey olursa sorabilirsiniz, ben sezeryanı güzel ve sorunsuz geçen annelerdenim 🥰👍🏼