Benim ilk hamileliğim böyle geçti bence maşallah deyin nazar etmeyin kendinize. Hatta ne yani hamilelik bu muymuş amma da abartmışlar diyordum 😅 2. De gördüm of bulantılardan herkes kilo alırken ben 4 kg vermiştim 4 ayda. Şimdi üçüncü gebeliğim şu an 6+4 ayağa kalkacak halim yok sürekli uyku bulantı kasık baş ağrısı çok fena. Sonuçta bebekler sağlıklı olsun da bunlar gelir geçer, siz de sorun etmeyin belli ki rahat geçireceksiniz