Mom97 2prensannesi2008 diyorumya 16. Hafta nettir. O Haftadan sonra değişmiyo. Ben smdı 12 haftalıgım ama doktorumada ben 16 haftalıkken cinsiyete bakmanızı istiyorum dedim kabul etti 🙂
nes2009 Sumisalii doktorun kız olarak tahmin etmesi daha zor bence erkek kordonla karıştırılabılıyo ama 13te kız demesi kafamı karıştırdı. İnşallah hayırlısı kısmet olsun.insan alısverıse hevesleniyo
rukiyyee Sumisalii amin inşallah hayırlısıyla sağlıkla evlat evlattır ama insan oğluyuz olmayanı istiyoruz rabbim hayırlısyla sağlıkla gönlümüzdekini basip eder inşallah 🤲🏻🤲🏻🥰🥰