sinefil nazlibaharim kaç kilo aldınız ayıptır sorması doktorum bana 5 kilo hakkın kaldı dedi daha 20 haftam var 😁
nazlibaharim sinefil 17 kilo aldım 🙈 başta normal gidiyordum ama 6.aydan sonra hızlandı şeker yüklemesi tahlillerim vs hep normal çıkmıştı ama doktorum yine de şekerden şüphelendi. günlük şekeri ölçmeye başladıktan sonra dengesizlik olduğunu gördük