Tugcekkkkk damlali canım herhangi bir sebep söylenmedi. Başta kese etrafında kanama var dediler sonra o kanama alanı yok oldu ama kanamam bir müddet daha devam ettiği için riskli dediler
damlali Tugcekkkkk benimde nedeni sonradan vajinal olarak bakıldı hassasiyet olmuş ordan geliyormus hala arada oluyor doktor bişi deöiypr
TrkcOgrtmnanne Ayseege6156 bu doğum belirtisi mi? Benim de bebek hareketleri yerine genellikle sertleşme oluyor 36+3
Mom0101 MucizeAnnesii 2 haftadır sırtım kötü o yüzden yürüyemiyorum valla dün yürüdüm biraz. Evdeyim onun dısında.
TrkcOgrtmnanne Mom0101 ben de yeri daraldığı için hareketleri bu şekilde hissettiğimi düşünmüştüm ama doğum belirtisi deyince 🤔böyle bir şey duymamıştım çünkü