Hanımlar ben şuan 4+4 hamileyim değerim 343 erken olduğu için keseyi göremedik henüz 10 gün sonra gidicem tekrar. Pandemi yüzünden sürekli evde oturuyorum aylardır. Geçen hafta hava çok güzeldi bebek konusu da çıkınca hareket olsun diye günde 1 1.5 saat yavaş yavaş durarak gezerek dolaştm ama ilk zamanlar riskli dye uzan dinlen diyenler de var siz atlamışsınız bu zamanları fikriniz nedir