Bende orda doğum yapıcam inşallah henüz bi kere gittim bi dahaki rqndevum ayın 25 de ama benimde merak wttiğim odalar tek kişilik ama eşler refakatçi kalabiliyomu acaba bileniniz varmı ya benim annem korona atlattı bi kere şimdi bi daha benim yüzümden olur filan diye korkuyorum o yüzden eşim kalacak yanımda