Adilekorkmaz Cam ve sakura hastanesime giden varmi ilk defa gidicem doktorumun adi ‘ gizem berfin uluutku ’ doktora hic muayne oldunuzmu hastaneden memnunmusunuz 2ci hamileligim zorunlu sezeryan olucam
Msydn6 Adilekorkmaz ben gidiyorum orada takipliyim canım 🤗 1.5 ay önce gitmiştim Gizem hanıma memnun kaldım bi sıkıntı yaşamadım doğumumda orda olacak benimde ikinci sezeryanım 🌸 genel olarak doktorları iyi ama ben 5-6 farklı doktor muayene oldum bugüne kadar
0znur Adilekorkmaz Bende ayni doktora 18 şubata aldım randevumu, hastaneye 3. Gidişim ama Gizem hanıma ilk. Burdan okuduğum kadariyla cok iyi bir doktormus, herkes onu önermişti. 14. Haftamdan beri onu istiyordum, 32 olduk sonunda tutturdum 😅
Yunusemreninannesi Adilekorkmaz ben bugun gittim hastaneye yanlis yerden randovu almiism gebe bolumumden almissinizdir insallah acilden giris yaptim mwcbir herkez cok iyi davrandilar cok guzel bi hastane ozel hastanelere bin basar
Adilekorkmaz 0znur bende 19 subata buldum randevu henuz 10 haftaligim daha once ozelde dogum yaptim pek memnun kalmadim bu hastaneyi cok onerdiler
Msydn6 Adilekorkmaz bende daha önce kanunide doğum yapmıştım ama burda doğum yapan arkadaşlarım var çok memnun kaldıklarını söylemişlerdi özelde bile böyle ilgi alaka görmedik dediler
SeymaK Msydn6 doğum yapanlar normal mi sezaryen miydi acaba benim şuan normal görünüyo ama nasıldır acaba orası normal için
Msydn6 Adilekorkmaz evet maalesef diğer devletlerde olduğu gibi denk gelmiyor çoğu zaman çünkü aynı doktor bir hafta gebeye bakarken bir hafta normal jinekoloji polikliğine geçiyor diğer hafta kısırlık menapoz ona bakıyor bir hafta lohusa polikliğine bakıyor derken geri gebeye geçiyor bende sürekli farklı farklı gittim hep ama genel olarak memnun kaldım dediğim gibi
Gulaysanu Adilekorkmaz evet sürekli aynı doktora denk gelemıyor malesef bende o hastaneye gidiyorum ama benım eşim orda calıstığı için sürekli aynı doktora götürüyor benı doktorun adı adnan şar çok iyi konuskan bı ınsan
Msydn6 Yunusemreninannesi evet ona çok dikkat etmek gerekir kadın hastalıkları ve doğum polikliniği adı altında 4 farklı poliklinik var gebe ayrı jinekoloji ayrı menapoz kısırlık ayrı lohusa ayrı 🤗
Yunusemreninannesi Msydn6 malesef bilemedik bastada 37ci haftada olunca sancimda vardi baktilar saolsunlar
Yunusemreninannesi Msydn6 acilden gorunce evet bakoyolarda normalde bakarmi bilmiyorum bakmiyolar sanirim