pinar2210 Bebek12 ay bende senin durumundayım canim. Çalışıyorum ve restoranlar kapalı sağlıklı bisey bulamıyorum.. açılacağa da benzemiyor ve daha 4 ay var nasil olacak bilmiyorum. Bende akşamları az yemeye Çalışıyorum tatlıyı cok tuketmemek lazimmm
Bebek12 pinar2210 tatlıyı hamile kaldığımda beri yemiyorum ekşi daha çok yiyorum bide tatlı yersem ne olurum acaba 😀
pinar2210 Bebek12 ne güzel valla ben normalde de cok severdim simdi daha xok yiyesim geliyor da tutuyorum. Ahh bu kilolar