Guneyinannesi1 Kurtajdan 41 gün geçti halen daha olmadim bu aralar stresliyim aceba ondanmi diyorum sanmıyorum.. Kurtaj sonrası 45 günden sonra adet olan varmi??
Sermec27 Guneyinannesi1 bende senln gibi stres olmuştum kürtajdan sonra neden olmuyor diye ben 48. Gün olmuştum canım yakında olur merak etme rabbim aynı acıyla tekrardan sınamasın inşallah bizleri 🤲
Guneyinannesi1 Mavi_- kistim vs bisiyim yok ama kurtajdan sonra olustuysa bilemem ben yapisiklik fln olur diye korkuyorum
44_58_44 Guneyinannesi1 çevremden çok duydum öyle şeyleri ama adet düzeni için @clifebitkisel macun sayfasına bak derim geçmiş olsun
Mavi_- Guneyinannesi1 bende de olmazdı kist falan yapışıklık diye bende korkmuştum doktorum 45 günü geçerse gel dedi bende kist oluşmuş tabi bende polikistik over başlangıcı varmış ondan da olmuş olabilir kist 45 günü geçerse sizde gidin bence
Gulcan06 Mavi_- benimde kistim olmuş 3 cm doktor adetle atarsin adet olamadm 1 yıl önce kurtaj oldum hamile kalamadm polistik over doğuştan gelen birşey diye biliyorum sonradan oluyormuymus bende aklıma bu gelip duruyor korkuyrm