Minisannesi2904 Zmra-13 bende ne sancı var ne açılma hiç bir belirti yok resmen bebek midemin üstünde oturuyo gibi 😒
Minisannesi2904 Bsrbsn Allah kolaylık versin inşallah sizin açılma var sanırım benim açılmam olmadığı için korkuyorum
Minisannesi2904 Bsrbsn bebek yuksrdaysa aşağı inmez o daha dedi çok zor bi ihtimalmiş ah nede güzel hazırlanmıştım normal doğuma bebişim son anda yaptı yapacağını
babyackgz Minisannesi2904 benimde açılmam yoktu sancım da yoktu bebeğim de kanalda değildi yine de denemek istedim
Minisannesi2904 babyackgz eğer doktorum denemek isterse epidurali isterim bende başka türlü dayanamam kendime güvenmiyorum
babyackgz Minisannesi2904 epidural açılma evresinde baya iyi oluyor ama ıkınma da dezavantaj olabiliyor
Nurbanuky Bende 40dayım ne açılmam var nede sancım. Bebek kanala inmemiş görünüyor🤦🏻♀️ Normal istiyordum oysaki.. Suni sancı ile açılma oluyor mu ki? 😅
KaanErkan-mom Minisannesi2904 doğum hikayemi okursan bir nebze bilgilendirmiş olurum ☺️ Aynı durumu yaşadım