40+2 olduk bugün doktora kontrolüme gittim bizim bebek biraz yaramazlık yaptı ve nst hep bozuk çıktı neyseki bir sorun çıkmadı ve herşey yolunda gelelim açılma konusuna nokta kdr açıklık yok dedi bebek çok yukardaymış şimdiye kdr çoktan aşağı inmesi lazım açılma olması lazım dedi normal doğuma hazırlanıyordum doktorum normal olcağını söylemişti ama sezeryan ihtimali güçleşti perşembe gününe kdr süre verdi ama açılma olcağını sanmıyorum dedi 😑 suni vercez dedi benim gibi olup normal doğum yapn varmı acaba bu arada normal yada sezeryan önemli değil sağ salim doğsunda sadece merak ettim