Ozgeyildirim çok geçmiş olsun öncesinde nasıl farketmediniz. Bende de preklamsi var 24. Haftamda çıktı. İdrarda protein kaçağım vardı. O haftadan itibarende 2 haftada bir 24 saatlik idrar, protein ağırlıklı beslenme ve nerdeyse sıfır tuzla 30+5 olduk. Tansiyonumuda hergün kontrol ediyorum.
İnşllh tansiyonunuz düşer de evinize çıkar minnoşda vaktinde doğar. Ama çok dikkat edin vücutta müthiş ödem yapıyo dua edeceğim sizin için 🙏🏻💞🤗