Mnevvr53 ben ecopirin 81 mg lık kullanıyorum ilki düşük olmuştu test falan yapılmadı kan pıhtılaşması sebebiyle önlem amaçlı dedi doktorum kadın doğum doktoru coraspin vermişti 100 mg 2 haftada bir perinetolojiye gidiyorum o ecopirin 81 mg kullan bu fazla buna gerek yok dedi.Şuan 33 haftalık hamileyim doktor 34.hafta bırakılacak dedi ama 34 bitince mi başlayınca mı yarın öğrenicem inşallah.