NebahatBoncuk Mnevvr53 zaten bu saglik ocagindaki doktorlar hemsireler beni cildirtiyor valla. Bende tetonoz yapilmaya gittigimde kalp sesini dinledi bebeginin kalbi yorgun dedi. Gebeligim icin kan vermiştim dis gebelik dedi acil kurtaj ol dedi. Doktor en iyisi bende coraspin kullaniyorum . Kan pihtilasmaniz olmasa bile bebege daha iyi kan akisi saglansin diye veriyorlar genelde içinizi rahat tutun
Hanz Mnevvr53 ay bende aile hekiminde test yaptırıyorum orada idrarda enfeksiyon çıkıyor guatir çıkıyor doktorumun orada yaptırıyorum hicbir sey cikmiyor
Mom_teacher Mnevvr53 sağlık ocağındaki pratisyen doktorlara çok güvenmeyin banada tek doz tetanoz aşısı yeter dedi, kendi doktorum çok kızdı, nasıl seni riske atar dedi, 2doz vuruldum
Fasulye-87 NebahatBoncuk al benden de o kdr onlara kalsa başımız ağrısa beyin cerrahına kolestrolümüz çıksa kardiyolağa böbreğimi enfeksiyon çıksa nefrolojiye gitmemiz lazım… Anca insanı korkutup dursunlar.
Mnevvr53 NebahatBoncuk ecospirin dedigimiz tansiyon duzenleyici degilmi ka ben o yuzden kullaniyorum ha tansiyonum cikiyo duzensiz oluyo 😀😀
Mnevvr53 NebahatBoncuk ya bide bana idrar enfeksiyonu icin antibiyotik verdi daha onceden tek kulanmaklik ilac vermisti ama gecmemis diyorum antibiyotik kulansami yoksa doktruma 2 hafta sonra gitcem o zamana kadar bol su icip beklesemmi
Mnevvr53 Fasulye-87 kan pihtilaşmasin diyemi yoksa tansiyondan sebepmi kullaniliyo ben tansiyondan sebep kulandigimi bikiyorum
Fasulye-87 Mnevvr53 kan pıhtılaşmasından canım tansiyon için alfamed veriyorlar genel de…. Ben covid atlattım 8 haftalık ken hemen 18 de başlattın bana pıhtılaşma ya önlem olarak
NebahatBoncuk Mnevvr53 bence bekleyin cunku eger idrar yolu enfeksiyonunuz varsa doktor ayrintili test istiyor. Bende üreme yapmis enfeksiyon cok zorladi beni . Oyle antibiyotik verdiler bana. Ben gunluk rahat 4 lt iciorum su ama bana misin demiyor valla. Ins saglikla aliriz kucagimiza
Mnevvr53 Ikizdeniz bu ecosprini ne zaman basladiniz ve diger arkadaslarada söyledim ben tansiyondan sebep kulandigimi biliyordum
Ikizdeniz Mnevvr53 hamileliğimi öğrendiğim an kullanmaya basladim pihtilasma var bende canm kan sulandirici yani
Mnevvr53 Dygfrknsgt idrar enfeksiyonu icin antibiyotik verdi diger ilac fayda etmedigi icin 1 hafta sonra doktoruma gitcem cok kararsiz kaldim bide kafami karistirdi ya ne yapcami saşirdim s8zce o gun gelene kadar bol bol su icmeye devam edimi
Dygfrknsgt Mnevvr53 aynen canım bol bol su iç birde kadın doğum doktoruna danış eğer enfeksiyonun çok ileri değilse ilaç verilmiyor diye biliyorum bol su iç diyolar genelde