Aysegungor inşaallah bu sefer her şey yolun da gidecek sen kendini olumsuz düşüncelerden uzak tut benım 12 . Haftamda kanamam oldu düşük tehlıkem vardı şimdi çok şükür sürekli yatmakla iş yapmamak ve ilaçlarla normale yavaş yavaş dönüş başladı fakat hamılılk cıdden zorlu bir süreçmiş korkulu endişeli ve garip duygular barındırıyor eski hayatımı özlüyorum hiç bu denli korkularım yoktu fakat bılıyorum ki iyi ki bunları yaşadım evladım sımdı kucağımızda dicez sadece sabır ve moral çok önemli bu yüzden anneler birbirimize destek olalım istedim 🙏