Aysegungor Temin07 merhabalar 5+3 bizim 🥰 sizin kaç haftalık sağlıkla alalım inşallah kucağımıza hangi hastaneye gidiyorsunuz 🌸
Temin07 Aysegungor merhabalar darısı kucağımıza aldıktan sonra ki günleri saymaya nasip olsun ınsaallah ❤️17+6′yız bizde Oya Ünsal doktorumuz eğer doktor araştırıyorsanız çok ıyı bir doktor
Aysegungor Temin07 inşallah kuzum 🥰 doktorumdan çok memnunum bende memorial gülbin destici işgören doktorum ☺️
Temin07 Aysegungor memnun olmana sevindim 🤲🏻içimize Sinen bir doktor olması çok önemli🙏 nasıl geçiyor hamilelik 🤗
Aysegungor Temin07 kesinlikle kuzum doktor çok önemli kendini rahat hissetmen gerek benim önce ki hamileliğimde bebeğimin kalbi Durdu bu sefer biraz korkulu geçiyor inşallah kalp atışını duyarsam benden mutlusu olmaz 🥰 senin nasıl gidiyor sen bize göre tecrübelisin ☺️
Temin07 iremibrahim rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🙏❤️Nasıl geçiyor hamilelik 🤗
iremibrahim Temin07 valla hala hissetmiyorum korkuyorum bu durumdanda birazdan sağlık ocağına gidicem ama hamileliğim şükür en başından rahattı bulantım vs olmadı arada kaşık ve bel ağrılarım oldu oğlum şükür hiç üzmedi beni 😍 sizin nasıl geçiyor kaç haftalık nerde oturuyorsunuz
seyma_nur Kbra007 sağlıkla kucağınıza alın inşallah.🌺🌺 Bende 10 haftalık gebeyim. Müjde hanıma gidiyorum. Cinsiyetini kaç haftalıkken size söyledi acaba 🙈 😂
Kubrabulut Kbra007 merhaba, bende ilk aylarda ona gidiyordum ama daha sonra değiştirdim. Çok fazla öven vardı ve tavsiye ile gitmiştim ama memnun kalamadım. Çok robotlaşmış konuşuyordu. Hızlı hızlı her şeyi ezberden söyleyip gönderiyordu. Siz memnun musunuz ?
Temin07 iremibrahim maşşaallah Doktorum bana ilk gebeliklerde geç hıssedılır demıstı bız 17+6 yız Güzeloba da oturuyorum siz nerde oturuyorsunuz sağlık ocağından sonrada yazarsanız sevınırım
Temin07 iremibrahim benim Düşük tehlıklem vardı zorluydu fakat oğlum güzel savaştı bugünlere geldik çok şükür