gel_artik_bebegim esmerrmm tabiki doktor daha iyi bilir ama yıllardır kan ilacı ignesi surubu hepsini kullandım öğlende icildigini ilk kez duyuyorum ya yatmadan önce icilir ve öncesinde en az 2 saat çay kahve süt ürünleri kesilir ya da sabah kahvaltidan 2 saat önce içilir yoksa emilimi yeterli olmaz ilac pek bir ise yaramaz yani icinde de zaten bu sekilde yazıyor ilacın tabiki doktorunuz öğlen alın dediyse birsey diyemem ama
esmerrmm gel_artik_bebegim aç karna cok fazla yan etki yapiyordu yerden kalkamiyordum doktorumda oyle icmemi soyledi yine midemi bulandiriyor ama onceki kadar degil
gel_artik_bebegim esmerrmm o zaman yatmadan önce iç miden bulanmaz ben o sekilde yapıyorum sanol dual iciyorum mesela gündüz icince bulanti yapıyor gece yapmıyor
Mom_teacher esmerrmm kan ilacı çok midemi bulandırıyor, gece yatmadan önce içip yatıyorum, başka türlü midemde durmuyor
esmerrmm Mom_teacher bana doktor tam tersini soyledi ogle yemeginden 1 2 saat sonra kan ilacini ve aksam yemeginden 1 saat sonra folik asit
Mom_teacher esmerrmm çok denedim gün içinde ama içince hemen çıkarıyorum🤦🏻♀️ en iyi böle buldum çözümü, zaten kan ilacında dikkat edilmesi gereken süt ve süt ürünleriyle yakın zamanlarda tüketmemek,bide çay kahveye yakın zamanda içmemek
esmerrmm Mom_teacher valla burda ögrendim süt ürünlerinin içilmemesi gerektigini ben hep ilactan once iciyodum 😧
aylininannesi61 Arzuska doktorum bana da hap yazmıştı ama eczanede eşime küçük şişe şeklinde şuruplardan vermişler o yüzden merak ettim aynı ilaç mı diye 😂
Arzuska aylininannesi61 aa bizimkine de onu vermeye çalışmışlar ben dedim hayır hap doğrusunu almışsınnn😂 muhtemelen aynı ilaçtır M harfiyle başlıyor ismi
CemSeda esmerrmm hayir ben folik asiti kahvaltidan sonra aliyordum akşam genelde vitamin almam magnezyum dişinda
Busgktp esmerrmm doktorum kan ilacını aç karnına almamı söyledi ama geceleyin çok açlık çektiysem sabah safra cıkartıyorum. O yüzden aç karnına almak yerine bende yemekten 2 saat sonra alıyorum. Bi sakıncası da yok bence. folik asiti bıraktım ama kullanırken tık karnına olması yeterliydi
Celibon Genelde 14. Haftadan sonra folik asit bırakılıyor. Kan ilacı içerken C vitaminini bol alın. C vitamini Demir emilimini kolaylaştırıyor. Öncesinde ya da sonrasında mutlaka taze meyve yiyin ya da taze sıkılmış meyve suyu için. Hapı yutun üstüne meyve yiyin en güzeli 😉