Bende ferro senol kapsül kullanıyorum bana sabah akşam iç dedi doktorum ya yemekten 2 saat sonra yada 2 saat önce içilmesi gerekiyor bana aç karnına iyi gelmedi bende tok karnına alıyorum kahvaltıdan 2 saat önce içeceksen süt veya süt ürünlerinden uzak duracaksın tam iki saat yoksa ilacın hiç bir etkisi kalmıyor kahvaltıdan 2 saat sonra iceceksende yine 2 saat süt falan tüketme 2 saat sonra tüketebilirsin folicasitte galiba daha ilk 3 ayının içindesin bende 3 ayımı doldurana kadar içmiştim öğle yemeğinde veya akşam yatarken içiyordum