Bademmmm bende ayni haftadayim canim bende ilk hastane cikis setleri aldim zibin öyle gördükce tulum falan aldim bugün de ebebekte indirim vardi tulumlar aldim önüne geldikce al bence e bebekte baya indirim var takip et istersen 😊 banada herkez cok alma diyo tulum falan 5 tane yeterli dediler mesela yeni dogan icin