Ckaragoz Aylincan ben 18 den beri hissediyorum. Şuan 20+6? Eşimde hissediyor elini koyunca. Ama herkes de farklı oluyor. Kardeşim 20 den sonra hissetti. Sonra durmadı velet hiç 🥰 bi haftaya sizinkide baslar sağlıcakla 🥰🥰🥰
Nuray23 Aylincan 20.haftamin sonlarinda hissetmistim. Kalp atisini hic bi zaman hissedemezsiniz zaten imkansiz😊😊
Celibon Bende 19+5 im. Yeni yeni baloncuk patlaması gibi hissediyorum 😀doktor erken daha dedi. 21, 22 den sonra güçlü hissedersin dedi
2baby1mom Aylincan ilk hamilelikte biraz geç anlaşılıyor hele kilo aldıysan ben ilkinde 20. Haftadan sonra hissettim 16+5teyim az önce bayağı kımıldıyordu genelde ikinci gebelikte önce hissediliyor sanırım
Aylincan 2baby1mom insanız işte heves edip sabırsızlanıyoruz rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🥰🙏🏻
Aylincan Demetslt ahhh canım ağzın bal yesin duvarına girip baktım ta 1 tane mantıklı sorusu cevabi varmı acaba gereksiz insanlara hiç tahammülüm yok Sizide güzel kalbinizden öpüyorum demet💜
Sema94 Aylincan bizde 17 haftadayız tek tük bi dokunuş şeklinde hissediyorum zaten doktorum da 20.haftalara kadar hissetmezsen stres yapma demişti 😍 çok şükür hissetmeye başladım bebişimi🤲🤲🤲