Aylincan Arkadaşlar hayırlı geceler 19 + 6 oldum bebeğimin tekmelerini hala hissedemiyorum sizdede böyle olan varmı elimi karnima koyup dinlediğimde sanki kalbinin atışını duyuyorum bu mümkün mu 😞
Aysentass Aylincan mümkün değil canım seğirme o hissettiğin 19 hafta geç bir hafta değil hissetmek için ben 20. Haftada hissetmiştim 23 e kadar yolu var canım streslenme
Bllikli Aylincan canım ben çok geç hissettim kişiden kişiye degisiyo hissetme ben ayrıntili ultrasyona gittiğimde hissettim ilk oda doktor bebeği görmek için karnıma ultrasyonun ucuyla vurdu ilk o zaman hissettim
maviscik77 Ben ilk gebeliğim olmasına rağmen 16 da hissettim sonrası hiç kesilmedi her gece yattığımda başlıyor gündüzleri sakin oluyor ☺️
Aylincan maviscik77 gündüz ayakta olduğumuz için içimizdeki su surekli oynadığından bebek hep uyurmuş gece yattığımızda su durulur bebek uyanir oynarmis bu yüzden bebekler doğduktan sonra gece uyumazlarmis öyle duymuştum ☺️
Aylincan Elifaysu benimde 3 yaşında kız evladım var şimdi oğlumuz olucak nasipse istiyorum bi an önce hissediyim🙈
Serpil-3 Ben 16.haftada hissettim seyrime gibiydi ama 19. Hafta itibariyle tek tük tekmeler gelmeye başladı şimdi 20 bitti güzel tekmeliyor ilk gebelikte normal geç hissetmek ama iki üçte daha erken hissediliyor