Canım, benim de geçen haftalarda çok canım istedi ama kendimi tuttum doktoruma da sordum hatta yılbaşı zamanı sormuştum yarım bardak bira yada şarap içebilir miyim diye biraya bile, hayır demişti ama 1 kadeh az alkollü şarap içebilrisin demişti
Bence söyle sana da alkolü düşük olan meyveli şaraplar dan alsınlar hem tatları da çok güzel ayda 1 kadehe izin, vermişti benim doktorum