Ikra63 Bütün organlarını tek tek inceledi ölçtü, özellikle beyin ve kalbini daha çok inceledi birşey var mı yok mu diye, diğer organlara 5 dakika bakıyorsa beyin ve kalbine 10 dakika boyunca baktı, organlara gelen giden kan akışını inceledi, plesentasını, onun yerini, kordon damarlarını, rahim ağzı uzunluğu, artı rahimde olan atar damarlarımı bile inceledi 😊 3 sayfa rapor verdi, CD verdi (Cd de bütün çektiği siyah beyaz olan, ölçümleri yazan ve 4d çektiği fotoğraf ve videolar var) 2 tanede fotoğrafını da çıkarıp verdi. Bir sorun görürlerse zaten söyler doktor, hepimizin evlatları sağlıkla doğsun inşAllah 🙏🏻