Sermec27 Ezgitpc 19+4 olduk şimdilik iyi arada bel agrısı kasık agrısı oluyor o da normal 22 haftada detaylı ultrasona gircem inşallah hersey yolundadır 🤲 🥰
eilik Ezgitpc Bizde 22+0 olduk 😊 Sabah detaylıya gitcez, hepimizin bebişleri sağlıkla doğsun, hep iyi olsunlar inşAllah 🙏🏻❤️
momsboys Ezgitpc 20+3 mide yanmaları bas agrıları dısında iyi gidiyor canım haftaya cuma gireceğim inşallah ayrıntılı ultrasonuma
Ezgitpc Sermec27 AA aynıyız canım benimde 19+4 bende haftaya giricem 21 haftalıkken benim 2. Gebeliğim hareketlerini çok net hissediyorum seninde öylemi 🥰
Sermec27 Ezgitpc bana 22 dedi doktorum benim de ikinci gebelik net hissediyorum 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım ama su an daha net 🥰
Ezgitpc Sermec27 benimde canım ya çok değişik benim bi kaç gün önden gidiyor 22. Haftanın içinde sayılacaksın dedi doktor 😊
Sermec27 Ezgitpc bende de en son 4 gün öndeydi ama su an ne durumda bilmiyorum 17 haftada gitmiştim en son 🥰
Ezgitpc Sermec27 bende bugün gittim canım neler yiyorsun bebek için şuan 316 gram 17 cm dedi kızım 8 aylık 2610 doğmuştu ama onda hiç bişey yiyememiştim bunda neler yemem lazım
Sermec27 Ezgitpc canım aslında cok iştahım yok ama bunları hep yemeye çalışıyorum muz kivi kaşar bazen süt badem kabak çekirdeği bazen brokoli arada et bunları yemeye dikkat ediyorum benim ilk oğlum melek oldu o da 37+3 te 3055 gr 49 cm olarak dünyaya gelmiş
prensimgeliyor @Ezgitpc birazdan 19 olcaz🥰 kasıklarda bazen belde ağrım oluyo 20.haftamda gidicem ayrıntılıya
Ezgitpc prensimgeliyor ilk gebeliğin mi canım ilkte geç oluyor bende 20 21 de hissetmiştim ilk kızımı şimdi 15 haftadan beri hissediyorum oğlumu 🥰
Ezgitpc Kızlar bu arada yaza denk gelcez yaz bebeğine neler alınmalı kızım kışa denk gelmişti ya şimdi uzun kolmu almak lazım kısa mı şort felan mı yoksa pijamamı karar veremedim ya
glcncbn Bende saat itibariyle 20.haftaya girdim. Yolu yarıladık. İkinci gebeliğim ama hamilelik yine çok yavaş geçiyor. Bebek doğunca zaman çok hızlı geçiyor. 🌺