Cana Hayırlı akşamlar arkadaşlar, benim bebeğimin doğum tarihi şimdilik ekim’in 3′ü görünüyor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin, sizin bebeğiniz Ekim’in kaçında geliyor 🥰🥰🥰
ozlemaykt Cana ben 5+6 yım ama ekim kaçta gelcek bilmiyorum doktora henüz gitmedim , kaçı gibi gelir sizce :)
AydanSahinSaban Cana bende 4+6yim ekim diye hesapladm ama terazi burcu olan hic kimse yoktu hayatımda 😅 bebis gelirse insallah o olucak acaba nasıl bebeklikleri olur terazi burclarinin☺️
Cana ozlemaykt bunu bilemeyiz doktor muayeneye göre bakıp bir tarih verebilir belki, bazen doktorun verdiği tarihi beklemiyorlar yavrular bazende daha geç geliyorlar 😄 bekleyip göreceğiz
ozlemaykt Cana ya tabi ki ötle oluyor ama hiç anlamıyorum bu doğum tarihlerinden ekim olcağını anladım ama kaç ekime denk gelir aşağı yukarı mrk ettim , cumartesi günü gidicem doktora bakalım
Cana AydanSahinSaban Allah sağlıkla kavuştursun yavrunuza, benimde hiç tanıdığım terazi yok acaba nasıl olur ? 😄
Littlespy Benim de uygulamaya göre 1 Ekim görünüyor 😃 tam da benim doğum günüm o gün 🤭 hayırlısı olsun sağlıkla gelsin inşallah 😌
Cana Littlespy Littlespy Allah sağlıkla kavuştursun İnşaAllah. Eğer 1 Ekimde doğarsa çok güzel bir sürpriz olur sizin için 🥰
Merve_kucuk ozlemaykt O zaman 6 ekim doğumunuz 😌 Benim kızım da son adetime göre 6 mayıs gösteriyordu 7 mayısta doğum yaptım 🙂