eylemmm21 Arasinannesi bi yerdede cennette olan sifa nehriymis diye okudum aslinda bnde cok seviyorum ismi ama burdada gördugun gbi herkez at kili mal gbi anlamlar tssiyor diyor wlla kfam karisti ya off
Lilium eylemmm21 güzel bir isim Araslar karakterli oluyorlar genelde :) Modern bir isim anlamları da kötü değil bence
sedaaa Canım bende çok beğeniyorum ama biz vazgeçtik ikinci isim olarak düşünüyodum ben emir aras olucaktı emir alpte karar kıldım kayınpederim çok okumuş bilgili bi insandır cocuklara dağ taş toprak isimleri koyulmamalıymış arasta nehir ismi biliyosun bi anlamıda yok duyunca vazgeçtim sen bilirsin yinede ama başlığı görünce yazmadan geçemedim 😉
BeyzaGnaydn Bende ogluma Aras koyacaktim , sonra anlamini gorunce vazgecmistim. Duhan ve Erim isimleri cok hos ve nadir duyulan isimler, dusunebilirsin😊 simdi kizm olucak Allahin izniyle, adı Duha olucak. Unisex bi isim, onu da dusunebilirsin:)