eylemmm21 Güzel isim 🤗 Ama fazlaca var . Ay aklını karıştırmayı İnan hiç istemiyorum çünkü bu isim konusunda karar kısmı çok zor oluyor ve illa biri ıhhh diyor 😁 Kuzey, Alp, Tuna, Toprak, Çağan (bir arkadaşımın bebeğine isim annesi olmuştum yoksa ben koyardım) , Batı . Bunlar da aklında bulunsun tatlım .🤗🤗