Tugba1421 Tugba__- bende çok bi yan etkisi olmadı kabızlık yok ama dediginiz gibi siyahlık var bi de iştah ve kilo yönünden aldırıyor o doğru
patuli Tugba__- geçenlerde yan etkisi bende olmadı yazmıştım ama artık var :( decaviti içince 15 dk sonra falan çıkarmam geliyo her seferinde. Böyle olan varmı
Fatmanurrrrrr Tugba__- evet o da oluyo bi de ben gyno ferro kullanıyorum her yediğim içtiğin leş gibi kokuyo kokudan yemek yiyemiyorum siz de böyle bişey oldu mu? 5 aylığım hani önceden olsa anlicam da ilacın yan etkisi diye düşünüyorum bende