Ec0709 Duygurella- 😍😍😍😍 evet yaaa Duhan da güzel ben yine de düsüniyim 😂😂bizim hangi ismi koycağımız son dakika belli olcak herhalde😂😂😂
Duygurella- Ecesuben Aysu da çok güzel abiye bi aysimayıda sor ay yüzlü demek 😍 İnan görsen aynı kızım böyle olsun dersin yiğenim o kadar güzel bi kız 😊
benaslindayohum Duygurella- isnim dolunay olarak dolunayi tavsiye ederim 😁😂 ama istersen 2 isimli yapabilirsin
Duygurella- benaslindayohum hahahaha ya ne güzel bi dolunayla tanışmak 😍 benim gördüğüm dolunaylarn hepsi esmerdi siz bunu bozdunuz isim konusunda hiç sorun yaşadınız mı 😂
Duygurella- Gyyildiz ya inş bende eşimi ikna ederim bence çok sempatik bi isim ağır değil 😊 kızınız esmer mi benim gördüğüm bütün dolunaylar esmer 😂
benaslindayohum Duygurella- erkek saniyorlar sonra acikliyorum tolunay erkek ismi dolunay kiz diye daha cok ilginc ve hos geliyor insanlara ne guzel ismin var diyorlar cok hosuma gidiyor 😀
benaslindayohum Duygurella- birazda ben ilkokuldayken sinifimda uzay simay cankat gbi isimlerde vardi o yuzden herhalde kuccukken kimseye degisik gelmezdi ismim siradandik ama uni ve lisede farklilasti 😁 azicik ilgi odagi oluyorsunuz kimse isminizi unutmuyor 😂