Duygurella- Kızlar eşimle isim konusunda çok tartışıyoruz sizce hangi isim daha güzel ☺️ Ben dolunay olsun istiyorum o duru olmasını istiyor ☺️ Oğlum olursa adı bulut olacak sizce hangisi olsun ❤️ Belgin annemin adı ❤️
Ec0709 Duygurella- aaa benim de annemin adı belgin🤗 duru da cok cok güzel bir isim dolunay da 💕 ben 37. Haftaya girdim hala isim koyamadık oğluma o yüzden kararsızlıkta bir dünya markasıyım😂
Ecesuben Duygurella- dolunay şanssız bi isim olabilir. Ayın dolunay hali iyi değil derler.. Belgin duru çok güzel olmuş bence anlamları da iyi
Pemberuyam_ Duygurella- dolunay güzelmiş tercihim bu olurdu, ama duru da tek güzel eğer o olacaksa bence 🤗
Duygurella- Ec0709 benim oğlum olsaydı ya bulut yada duhan olacaktı ☺️ Duhan kuranda geçiyor hem çok yaygında değil düşünebilirsin ❤️ Biz 14 haftalığız isimli tulumlar yapcam o yüzden kararlaştırmak lazım 😂
Duygurella- Ecesuben ya bende ay yüzlü bebeğim diye severim diye dolunay olsun istiyorum ☺️ Bide ailedeki isimler güneş bulut aysima dolunay da aralarına katılsın istiyorum 😂
Ec0709 Duygurella- ay evet eşim de Duhan dedi. Ben yağız koymak istiyorum o da emirhan mı koysak diyor simdi ikisi adasında bir seçim yapcaz😂😂
Ecesuben Duygurella- ben Aysu düşünüyorum size de fikir olabilir belki😃 aylin Ayla Aybike ayda gibi isimler de var aklıma gelen
Pemberuyam_ Duygurella- Evet ya Dolunay baya iyi pek de duymadım hoşuma gitti açıkçası benim de kızım olacak,ismi henüz belli değil favorilere ekliyorum dolunayı 🤗😅
Ec0709 Duygurella- 😍😍😍😍 evet yaaa Duhan da güzel ben yine de düsüniyim 😂😂bizim hangi ismi koycağımız son dakika belli olcak herhalde😂😂😂