Kediannesi123 ynrbrk evet yaaa midemiz bulanır neden bulandı bulanmaz neden bulanmadı en basiti bu yani😃
ynrbrk Kediannesi123 aynen ben de öyleyim 🤦🏼♀️ Sorun bakalım ben bugün unuttum bana da haber verir misiniz💞
Kediannesi123 ynrbrk normal dedi her bebek aynı olmazmış anne baba rahatsa bebekte rahat duruyor dedi 😅 ben rahatım kocam hiperaktif bana çekti galiba
ynrbrk Kediannesi123 biz ikimiz de rahatız o zaman bizim de normaldir 💞 çok teşekkür ederim sağlıkla gelsinler🥰