Msema Ben Çukurambar’da özel kliniğe gidiyorum doğumum TOBB hastahanesinde olacak 33 haftalığız geceleri uyuyamıyorum çünkü çatı ağrılarım ve kaburga ağrılarım oluyor birde ikiz olunca ağrılar ikiye katlanıyor nerdeyse ağrılardan gece oturup ağlayacağım kemiklerim kırılıyor gibi 😕