Msema Hangi hastaneye gidiyorsunuz ☺️ Hangi gündesiniz hanımlar . Sizde de artık uyuyamama problemi fazla mı artık 😞
TubaUzar Msema Merhaba, hacettepede gidiyorum. 35+5 im her tarafım ağrıyor artık kendimi kaldıramıyorum sanırım ayaklarım beni taşımaz halde 🤣sağa sola dönemiyorum gece boyu sınır krizleri uyuyamiyorum evet. Sizde durumlar ne?
Ciara93 Msema 32 hafta olduk uyuyamıyorum artık yaa 😩 Gölbaşı Hasvak devlete gidiyorum kontrollere ama Doğum içim Ufuk üni gideceğim ☺️
OzlEmrah Msema Ben Çukurambar’da özel kliniğe gidiyorum doğumum TOBB hastahanesinde olacak 33 haftalığız geceleri uyuyamıyorum çünkü çatı ağrılarım ve kaburga ağrılarım oluyor birde ikiz olunca ağrılar ikiye katlanıyor nerdeyse ağrılardan gece oturup ağlayacağım kemiklerim kırılıyor gibi 😕
Deletedmom_879 Zübeyde hanima godiyorum 33+5 haftaligim tuvaletim cok gelmese güzelce uyuyacamda tivaletom dirmuyo 😂
beyzanur06 Natomede gidiyorum gece zor uykuya dalıyorum sabah 9-10 gibi kalkyorum ogleden sonra tv izlerken uyuyakalıyorum bi saat falan agrılarım oluyor
Ozgesah355 Ayka_guven ben çok memnunum valla devlet hastanesinde ilk defa böyle bi kadın doğum doktoru tanıdım
zlemAlmuhannci Ozgesah355 doktorun ismi nedir kızlar bende zekai tahire gidiyorum doğumu orda yapsam olur mu