Mevsim123 Elfszgn 2 hafta önde olması normalmıs zaten. Kafana takma gerçekten az kalmış zaten dua et tatlı ve ekmegi tamamen çıkar hayatından doğuma kadar sağlıcakla kucağına alırsın inş cinsiyeti ne peki
Elfszgn Mevsim123 evet cok şükür az kaldı baya sıkıntılı gecti benim hamilelgmde amelyat bile oldum böbregmden dolayı smdi bde seker cıknca daraldm iyce aynen öyle yapıcam artk napalm katlanıcam erkek cinsiyeti senin
SibelTuncKl Mevsim123 bende korktum açıkçası benim 158 çıktı tatlı yemeyincede bebişim çok az hareket ediyor 😂üzülüyorum da bir taraftan ama içimi rahatlattınız
Mevsim123 SibelTuncKl ne mutlu canım benim 😍tatlı yemenin bebişe ve bizlere hiç bi faydası yokmuş emin olun. Benim 29. Haftam tatlı falan sadece meyvede tüketiyorum aşırı hareketli karnımdan çıkacak gibi özellikle geceleri. Hiç öyle düşünmeyin Tatlısızda hareketli oluyorlar😍👼🏻
SinanSibel Arkadaslar bizede soyledi doktor seker yuklemesi yapcaz diye ama kafam karıştı napicaz ya canan karatayi dinliyorum yaptirmayin sakin diyo acil bisey soleyin 🙁