MavisOyku aynen bende genel anestezide uyanırken sürekli bebegim nerde çok üşüyorum çok agrım var diye sayıklıyormuşum. Hatta annem ve eşim bebegi severken onlara bebege dokunmayın diye bagırmışım 😁 spinalde hiç agrı hissetmedim sadece çekiştirmeleri hissettim bir de bebegi çıkarırken karnınızın üstünden baskı uyguluyorlar orda agrı hissettim sadece ama saniyelik bir agrı.