Benim ilki genel oldu acil girdiğim için nasıl olacağını bende bilmiyordum ameliyathane ye girdikten üç dört dakika sonra hiç bisey hatırlamıyorum bana seslenmelerine uyandim
kızım nerde diyerek🥰🥰
tabi ameliyat sırasında hic bisey hatiralmiyosun uyudugun için sinrasinda doğal olarak biraz aci oluyo ikinci bebeğime hamileyim 20+3 bklm bu nasıl olcak genelde çok olumsuz bisey yaşamadım çok şükür ama bu sefer spinal olup bebeğimin doğumuna sahit olmak istiyorum biryandan da çok korkuyorum hissedersem diye biraz tereddütleeim var açıkçası ama geneli de her seferinde yapmiyolarmis diye duydum acil durum gerekmedikçe kızımda kordon dolanmış di normal doğumdan son anda sezeryan a döndü hayırlısı olsun rabbim hepimizin bebisleeini sağlıkla kucağımıza aldirsin onlari görüp koklayinca her agri sizi o an bitiyor 😍🤗🤲🏻🤰🥰