Ay ben özene bezene hazırladım bavulumu. Ebem tutturdu "“bavul olmaz küçük çantayla gelmelisin, pandemi zamanı ne kadar az eşyan hastaneyle temas ederse o kadar iyi” diye. Şu gereksiz bu gereksiz diyor internette yayınlanan listelere. 😃 Ben tabii dinlemeyip bildiğimi okuyacağım. Bakalım dediği gibi çoğu lazım olmayacak mı?