10Seher10 Mervee8 hamileliğimi öğrendiğimden beri kullanıyorum. 17 haftalık hamileyim. Özeldeki doktorum da kullanabileceğimi hatta doğum yapıp 40ım çıkana kadar kullanmam gerektiğini herhangi bir sorun olmadığını söyledi. Telaşlanmayın 😊
Mervee8 10Seher10 Teşekkür ederim yanında coraspinde kullanıcam fazla olmaz umarım ikisinin beraber kullanımında kanama yapıyo diyenler var
halitefe Mervee8 olurda yapmayı unutursan hatırladığın an hemen yap ve sonraki gün o hatırladığın saatten devam et canım
Mervee8 Elifonline asprini doktorum uyumadan önce al dedi o yüzden öyle yapayım dedim iğneyi biraz daha erken vurayım
Yasemin0728 Mervee8 ben 6. Haftadan beri kullanıyorum şuan 12+6 haftaligim. İğneyi vurarken kendini kasma pek acisinida ağrısında hissetmessin. Göbekten vuruyom ben biraz daha iyi sanki
halitefe Mervee8 göbek en az acıyan yer canım şuan 37. Haftadayım karnım kocaman oldu ama göbekten devam🤗🤗
Mervee8 halitefe Çok az mı acıyo yapmayın ya ben ağladım ağrısından öncesinden iğne vurudum karnıma progestan vs ama bu çok yaktı beni 😔😔
Mervee8 Yasemin0728 Ya nasıl dayanıypsunuz göbekten yaptım şimdi ağrısınsan ağladım resmen göbeğim daha sızlıyo çok acıyo
Yasemin0728 Mervee8 bende pek dayanamıyorum canım ama bacak daha da acıyo morarmadik yerim kalmadi yaa
Elifonline Mervee8 çünkü göbek derin gergin. Koldan yap banada çok zor gelmişti alıştım kolun arka kısmındaki en etli yerine vurcaksın