lily-11 Benim 8.haftadan 13.haftaya kadar kanamam oldu her hafta az oldu ama kırmızı kanama kese etrafında yoktu bişey rahim ağzındada bi kaç doktora gittim düşük dediler hep tehlike var en son bi doktora gitrim o kan testi yaptı 15 gün sonra çıktı sonucum kan pıhtılaşmaso varmış öyle başlıcam bugün inşallah iğneye 16.haftadayım bu aradaa 13den sonra çok şükür olması kanamam