Alinamoms kızkardeşimde vardı ama onda ciddi şekilde kendini gösteriyordu ciddi çarpıntı, ölüm korkusu, yükselen tansiyon, nefes alamama, yaşadığı bu psikolojiyi tam olarak açıklayamama sadece korkuyorum korkuyorum derdi neyden korkuyorsun net cevap yok. Çok zor bir durum acile giderdik serum verirlerdi, onda gebelikte çıkmıştı. Ben de doktoruma birkaç şikayetimden bahsettiğimde anksiyeteye bağlı olabilir demişti. Ama ben kontrol etmeye çalışıyorum hayır birşeyim yok diyorum kendime sıkıntıya girdiğimde derin derin nefes alıyorum, çünkü o psikolojiye girersem zor çıkarım biliyorum çok duygusal bir insanım. Kendinize sürekli ay panik atak oldum ay anksiyetem var demeyin yani insanın beynine gönderdiği uyarılar da önemli. Ha kontrol edilemeyecek bir duruma gelir o ayrı geciktirmeden psikolojik destek almak gerekir bence.