Ben de 5+5 hamileyim. Önce kahverengi leke ile başladı sonra kanama oldu. Ağlayarak doktoruma gittim, hamileliği boyunca her ay kanama olan hastalarım var dedi progestan kullanıyorum aynı zamanda zaten. Haftaya kadar bekleyeceğiz kalp atışı için dedi. Keseye baktı ultrasonla fotoğrafını verdi istirahat deyip gönderdi. Dualarınıza ihtiyacım var, inşallah kalp sesini duyarız haftaya🙏🏻