Arkadaşlar merhaba, 5+4 günlük hamileyim, 5.haftada gebelik muayenesinde kese göründü ama beta hcg yavaş artıyordu sonra düşüşe geçmeye başladı. Şimdilik beklemedeyiz 4 gün sonra bidaha beta değerini görmek istedi doktor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Düşen beta hcg tekrar yükselir mi?