Bebekmayda Arass__ hayır benim genital bölgemde aşırı ağrı olduğu için ben hissetmemişte olabilirim.Bebeğim dönmediği için henüz o şekilde birşey hissetmemişte olabilirim.
Bebekmayda Ortmenanne16 açıkçası benim doktorum çoklar k açıklayıcı bir bayan değil.Çok tecrübeli ve popüler bir doktor fakat sizi izahlarıyla tatmin etmiyor.O yüzden de sorma ihtiyacı hissediyor insan.
Ortmenanne16 Bebekmayda hasta haklarınız var sorun anlamadiginiz ne varsa aklınıza yatmayan her şeyi size izah etmek zorunda ama 37 için vajinal muayene normal bu konuda bilgim böyle 🙏🙏
Sevmmmm Bebekmayda hayır hiçbir sorun yaşamadım doktorum sağ olsun çok dikkatli davrandı nazikti son derece. Sadece beyaz akintim geldi o da zaten hep geliyordu 🤷🏻♀️
Neslicavusoglu Dmr_nry sezeryanı kesinse yapılmıyor diye biliyorum aksi bir durum olmadıkça. Sancı vs çıkarsa açılma varmı diye bakıyolar sadece sanırım
istanbul3434 Bebekmayda 37+2′de oldum ben de. 37-42 hafta arasi dogan bebekler zamaninda dogmus sayilir premature degildir. Artik 37de olmaniz lazim ki doguma karar verin doktorla
Sevda3444 Bebekmayda yani oda olabilir tabi bilmiyorum benmdw 20 gün vardı muayeneden 1 gün sonra doğum yaptım
Sevda3444 Bebekmayda ama 38.hafta da duruma göre doktor sezeryan günü versiğinden 37.haftda oluyormuş ama direk sezeryan dersen yapmıypr zaten
Neslicavusoglu Happymam korkulacak bişey değil 10sn sürüyo sürmüyo. Banada jel sürüp cihazıyla baktı. Zaten sokmasıyla çıkarması bir oluyor doktorun. Bn en başta kalp atışı içinde alttan bakmıştı aynısı. Kimisi el ile bakıyomuş sanırım
Ec0709 Bebekmayda ben 37+4üm bizimkini de cumartesi günü yaptı. gayet normal yani 37. Haftada bakması