Bebekmayda Arkadaşlar 35 haftalığım doktorum 37. Haftada çatı muayenesi yapcaz dedi.Bana biraz etken geldi.Yaptıram var mı?Yardımcı olur musunuz?
Mrvgl Bebekmayda Yoo tam zamanı. Bende kontrolden geldim. 34 haftaligiz. 2 3 haftaya çatı muayenesi yaparız dedi
yasemin333 Bebekmayda niye erken olsun ki belki çatınız dardır doktor sezaryen önerir sezaryen de 38.haftada başlıyormuş ona göre gün vermesi gerektiği için 37.hafta çatı muayenesi için ideal bence
Arass__ Mrvgl alttan baskı oluyemu acaba sizde aynı haftadayız. Acısız bir şekilde bebek cıkcakmış gibi hissi aynı haftadayız da
Bebekmayda yasemin333 çok sağolun içim rahatladı.Allah razı olsun hepimiz tek nefeste rahatça doğum yapıp sağlıkla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah.
Neslicavusoglu Bebekmayda bnde 38+5 im şuanda 37de çağırıp çatı muayenemi yapmıştı. Erken değil aslında tam zamanı bnce çatın müsait değilse sezeryana geç kalınmasın diye sanırım. Bir çoğundan 37de çağırdığını duydum.
Neslicavusoglu Happymam korkulacak bişey değil 10sn sürüyo sürmüyo. Banada jel sürüp cihazıyla baktı. Zaten sokmasıyla çıkarması bir oluyor doktorun. Bn en başta kalp atışı içinde alttan bakmıştı aynısı. Kimisi el ile bakıyomuş sanırım
Erkekannesi41 Evet normal :) benim hiç belirtim olmadığı için yapmadı doktorum ama artık 38 de yapacağız dedi. Anlamadığım bu çatı darlığı vajina girişinden nasıl belli oluyor ki? 😏
Bebekmayda Erkekannesi41 benimde hiç belirtim yok.Normal doğum düşünüyorum. korkuyorum ya suyum boşalırsa yada sezeryan olmak zorunda kalırsam diye.Belimde bir sorun olduğu için epidural olmam mümkün değil o yüzden tedirginliğim 😔
Sevda3444 Bebekmayda canm bnde tam 37. Hafta da çatı muayenesi oldum utandm biraz izin veremwdim tam daha var gbi açılma yok dedi 1 gün sonra suyum geldi doğum yaptım 😊
Bebekmayda Sevda3444 benim arkadaşlarım hep 39-40 arası çatı muayenesi olmuştu.Doktor doğumu tetikler diye o haftalarda yapmıştı.Şimdi benim 37 olunca korktum.Çünkü bebeğim hemüz dönmedi.
Sevmmmm Bebekmayda hayır hiçbir sorun yaşamadım doktorum sağ olsun çok dikkatli davrandı nazikti son derece. Sadece beyaz akintim geldi o da zaten hep geliyordu 🤷🏻♀️
Sevda3444 Bebekmayda yani oda olabilir tabi bilmiyorum benmdw 20 gün vardı muayeneden 1 gün sonra doğum yaptım
Sevda3444 Bebekmayda ama 38.hafta da duruma göre doktor sezeryan günü versiğinden 37.haftda oluyormuş ama direk sezeryan dersen yapmıypr zaten
Bebekmayda Arass__ hayır benim genital bölgemde aşırı ağrı olduğu için ben hissetmemişte olabilirim.Bebeğim dönmediği için henüz o şekilde birşey hissetmemişte olabilirim.