edaelifokmn hiç can yanmıyo. İşaret ve orta parmağını özel bölgenize sokup içerdeyken parmaklarını açıyor. Ya böyle anlatıyorum ama umarım sizi korkutmaz. Ben bir anda olduğu için çok afalladım kendimi hazırlasaydım daha rahat olup kasmazdım. Size aynı şey olmasın istedim. Ama umarım hata etmemişimdir. Doktor zaten kayganlaştırıcı sürüyor ve canınızın acıması mümkün değil. Ben kendimi çok kastığım halde acımadı.